Hoe krijg je klanten zover dat hun reisbloed weer begint te tintelen? Met een belevingsvol magazine dat ze meeneemt op fascinerende fietsreizen en wereldse wandelvakanties. Voor Eigen-Wijze Reizen realiseren wij tweejaarlijks het gevarieerde, dikke magazine met reis- en fototips, nieuws, columns en reportages. En daarvoor bezoeken we de bestemming soms ook zelf. Om de fietsreportages nóg persoonlijker te maken.
Ervaar de beleving
Binnen de Verkeersonderneming werken het ministerie van Infrastructuur & Waterstaat, Rijkswaterstaat, Havenbedrijf Rotterdam, Metropoolregio Rotterdam Den Haag en gemeente Rotterdam samen aan een goede bereikbaarheid en mobiliteit in en van de Rotterdamse regio. Het is ook een netwerk van betrokken, creatieve en soms eigenzinnige mobiliteitsexperts die gezamenlijk aan de grote mobiliteitsopgaven van deze regio werken. In het best wel eigenzinnige magazine Results! belichten zij de behaalde resultaten.
Bekijk Results!
Jaarlijks organiseren OnderwijsAdvies en Basalt het congres Leren zichtbaar maken, waarop de Nieuw-Zeelandse onderzoeker John Hattie zijn revolutionaire kijk op het onderwijs belicht. Naast de online review op het congres, realiseerden wij ook een meegeefmagazine. Zodat leerkrachten en directeuren het geleerde op het congres met hun collega’s kunnen delen. Daarvoor voegden we een extra toolbox toe met tips om direct in de praktijk uit te proberen.
Naar het meegeefmagazine
wij de gedrukte bladen ook als interactieve en bladerbare pdf kunnen ombouwen. Om zo de uitgave ook op je website te kunnen plaatsen. Want waar je trots op bent wil je immers graag overal tonen.
Voor een vitale economie moet het economische hart van ons land blijven kloppen. Bewoners, bezoekers en zakelijk verkeer van de metropoolregio Rotterdam Den Haag moeten zich makkelijk kunnen verplaatsen. Daarvoor zijn investeringen nodig: in openbaar vervoer, in fietspaden, in autowegen en in innovatieve mobiliteitsdiensten. Vernieuwen in verbindingen is een van de pijlers waar de Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH) zich op richt om de regio ook voor de toekomst aantrekkelijk te houden. In een beknopt en handzaam boekje belicht de MRDH hoe de samenwerkende gemeenten kansen benutten voor een regio waar het goed werken, wonen en recreëren is.
Klein formaat, grote impact
Soms wil je meer uitpakken. Met een brochure kun je een verhaal breeduit vertellen. Met mooie fotografie, pakkende titels en prikkelende koppen. Wij adviseren over papier en formaat. Maar eerst over concept en aanpak. Waarom een corporate brochure niet in een eigentijds magazine verpakken? Deden we bijvoorbeeld voor Interflow, onderdeel van de Koninklijke BAM Groep. Voor optimale product- en persoonbescherming adviseert, ontwerpt, realiseert en valideert Interflow projecten op het gebied van schone lucht. Denk aan steriele operatiekamers, stofvrije bereidingsruimten in diverse industrieën en schone werkbanken bij farmaceuten. De titel van het corporate magazine lag dan ook voor de hand.
Check Schone Lucht
Tijdens een exclusieve dagtrip naar Wenen presenteerde TUI trots haar nieuwe Boeing Dreamliner. Maar een exclusieve trip verdient ook een exclusief magazine. TUI vroeg ons mee te denken over zo’n uitgave. Voor alle passagiers maakten we een praktisch minimagazine om het bezoek aan Wenen te ondersteunen. Naast een nadere kennismaking met het toestel bevatte het handzame magazine tips en een plattegrond om in de stad de leukste adresjes te vinden. Daarnaast bood het blad een minicursus fotografie met praktische voorbeelden. Samen met kortingsvouchers hielden de deelnemers de uitgave de hele trip aan een keycord enthousiast bij de hand. Op die manier konden de Vips ook de geleerde fototips meteen in praktijk brengen.